Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Seminaro metu Vladas Sapranavičius papasakos, kaip Google ir Facebook reklamą transliuoti tik tiems žmonėms, kurie yra jau esami ar potencialūs klientai – žmonės, kurių el. paštus turite jau surinkę.

Ne paslaptis, kad tiek Facebook reklamos platforma, tiek Google Adwords leidžia reklamą rodyti tik tam tikram sąrašui žmonių. Tas sąrašas – tai įmonių turimos duomenų bazės su esamų ar potencialių klientų el. pašto adresais ar telefono numeriais.

Webseminaro metu Vladas Sapranavičius papasakos, kaip savo Facebook ir Google Adwords reklamą transliuoti tik žmonėms iš turimo sąrašo.
Laida aktuali visoms įmonėms, kaupiančioms klientų ir naujienlaiškių prenumeratorių bazes.

 

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.