Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Lietuvos žiniasklaidoje vis dar galima išvysti straipsnių, kuriuose postringaujama apie Facebooką, mirusį rinkodarininkams. Taip fatališkai pasakojama apie tai, kad nebeverta pritraukinėti fanų į Facebook puslapius ir organizuoti jiems visokiausius žaidimus. Vis dėl to, labai retai galima pastebėti optimistinių žinučių, kuriose būtų sakoma, jog komunikacija Facebook tinkle nėra beviltiška – ji tiesiog transformavosi ir dabar reikia mokytis tai daryti kitaip. Kaip šiais laikais elektroniniam verslui išpešti naudą iš Facebook socialinio tinklo, seminare papasakos interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.