Elektroninių verslų personalizavimas


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Seniai kalbame, jog elektroninių verslų personalizavimas ir segmentavimas yra ateitis.

Metai bėga, bet realių pavyzdžių Lietuvoje nelabai matome. O gal tik nepastebime? Laidoje Vladas Sapranavičius kalbins įmonės bitREC vadovą Romą Juškevičių apie tai, kaip el. verslams pradėti galvoti apie personalizavimą ir kokius pirmuosius žingsnius žengti. Taip pat, aptarsime jau dabar egzistuojančius Lietuvoje pavyzdžius.

 

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

Seminaro svečias:

juskeviciusROMAS JUŠKEVIČIUS – elektroninės komercijos personalizacijos ekspertas. Pažangiausiais dirbtinio intelekto metodais grįstas rekomendacines sistemas kuriančios bendrovės – bitREC steigėjas. Didžiausias įmonės klientas šiuo metu – antram prekybos tinklui pasaulyje priklausanti analitikos bendrovė dunnhumby.