Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Dažnam verslui, siekiančiam plėstis geografiškai, iškyla daugybė klausimų, susijusių su lokalizacija:
– kokius duomenų vardus naudoti;
– ar būtina viską versti į tos šalies kalbą;
– kaip organizuoti grąžinimus ir t.t.

Į visus ir kitus dažniausiai užduodamus el. verslų klausimus apie lokalizaciją atsakys Danijos el. verslų lokalizavimo agentūros MakesYouLocal steigėjas ir vadovas Max Riis Christensen. Interviu – anglų kalba.

el. komercija ir interneto rinkodara

 

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

christensen

MAX RIIS CHRISTENSEN. Max dirba su visos Europos el. verslais, kurie siekia tarptautinės ekspansijos. Jo stiprybės yra verslo modelio sudarymas, įžengimo į rinką strategijos išvystymas ir verslo stabilumo išlaikymas pirmaisiais darbo naujose rinkose mėnesiais. Tai sukuria pamatą prekės ženklo įsitvirtinimui naujose rinkose.