Naujos el. parduotuvės parengimas darbui


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Ankstesniame webinare aptarėme, kaip pasirinkti el. komercijos platformą naujai kuriamam el. prekybos verslui.
Dabar apžvelgsime tolimesnius žingsnius, kurie turi būti atlikti, steigiant naują el. parduotuvę. Apie tai Vladas Sapranavičius kalbės kartu su el. parduotuvės “Gera dovana” el. komercijos departamento vadovu Simu Šarmavičiumi. Simo seminaras apie el. parduotuvės steigimą sulaukė geriausio el. komercijos konferencijos “E-komercija ’16” dalyvių įvertinimo.

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

 

sarmavicius

SIMAS ŠARMAVIČIUS. Simas yra sukaupęs 10 metų patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje ir 4 metų patirtį dirbant su el. prekyba Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose. Per šiuos metus pavyko sukurti naują, ypač pasiteisinusią el. prekybos platformą, pritaikytą mobiliesiems įrenginiams, kurioje klientai gali lengvai išsirinkti ir įsigyti dovaną. Įgyvendinta rinkodaros strategija, kuri skatina nuolatinį augimą visose iš minėtų šalių, prisitaikyta prie kiekvienos rinkos specifikos, realizuotos naujos verslo kryptis, tokios kaip „Dovana man“.