Efektyvi elektroninio pašto rinkodara: dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti


Seminaro rengėjai:
mailer lite logo

Ar žinote, kad tik 3% klientų yra pasiruošę pirkti Jūsų prekę ar paslaugą tuo metu, kai išgirsta ar perskaito jūsų reklaminę žinutę? Kiti 97% pirks Jūsų prekę ar paslaugą, tik tuomet, jei ir toliau bendrausite, pelnysite jų pasitikėjimą ir suteiksite naudingą informaciją.

Kaip bendrauti asmeniškai ir būti naudingu keliems šimtams ar tūkstančiams klientų vienu metu? Būtent tai suteikia elektroninio pašto rinkodara. Seminaro metu kalbėsiu, kaip elektroninio pašto rinkodara paversti priemone padedančia auginti lojalius klientus. Klientus, kurie ne tik atidarytų Jūsų laišką, bet ir atsakytų į jį bei persiųstų savo draugams.

Seminaras skirtas tiems, kurie:
1. Taupo savo laiką
2. Nori patobulinti savo naujienlaiškius
3. Rūpinasi savo klientais ir santykiais su jais
4. Nori gauti praktinių žinių paremtų realiais pavyzdžiais

Seminarai neskirtas tiems, kas:
1. Nori užsidirbti milijoną per naktį
2. Nesirūpina įmonės reputacija ir jos klientais
3. Yra įsitikinę, jog “šalti skambučiai” vienintelis būdas pasiekti klientą
4. Viską žino

Seminaro turinys:
– Kodėl verta naudoti elektroninio pašto rinkodarą;
– Tendencijos elektroninio pašto rinkodaroje;
– Kaip sukurti tobulą naujienlaiškį;
– Pagrindinės klaidos, daromos siunčiant naujienlaiškius ir kaip jų išvengti;
– Praktiniai patarimai;
– Pavyzdžiai laiškų, kurie veikia klientus.

Seminarą veda:


nausedaiteILMA NAUSĖDAITĖ –
7 metus dirba su internetiniu marketingu. MailerLite marketingo vadovė. MailerLite – tai elektrininio pašto rinkodaros platforma, kuria naudojasi daugiau nei 80.000 klientų iš 105 šalių. Tarp klientų yra ir tokios įmonės kaip GoPro, BMW, Bang & Olufsen, Omnitel, 15min ir kt.