E-Komercija’15 – kasmetinė konferencija (59 Eur)


Seminarų rinkinys


check-mark-hi-small Kaip dvigubai padidinti lankytojų srautą savo svetainėje;

check-mark-hi-small Kaip pakelti konversijų rodiklį;

check-mark-hi-small Kaip išsikelti konkrečią rinkodaros strategiją;

check-mark-hi-small Kokie yra pagrindiniai e-komercijos rodikliai;

check-mark-hi-small Kaip sumažinti paliktų krepšelių skaičių.

juosta

SEMINARŲ
TRUKMĖ

16 valandųLaikrodis

SEMINARŲ
KAINA

59 Eur
Pinigai

SEMINARUS
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

6 mėnesiusraktas

MYGTUKAS

juosta

Išbandykite nemokamai

Pamatykite vieną iš seminarų nemokamai – registruokitės ir pasitikrinkite savo el. paštą!

 

 

Kam skirtas šis paketas?

Vadovams – siekiantiems padidinti pajamas, užtikrinti įmonės pardavimų ir rinkodaros procesų pažangą.

Startup’ams – sužinokite kaip nuo pat verslo pradžios pasirinkti veiksmingiausią strategiją.

Rinkodaros specialistams – siekiantiems padidinti pajamas, užtikrinti įmonės pardavimų ir rinkodaros procesų pažangą, praplėsti rinką.

juosta

Pranešėjai

Milda Mitkutė – “Vinted” sumanytoja ir bendrasavininkė. 2008 m. įkurtas drabužių mainų portalas manodrabuziai.lt šiuo metu vienija daugiau nei 6 mln. merginų visame pasaulyje ir veikia 8-iose šalyse.

Arijus Žakas – vienos didžiausių Lietuvos socialinių tinklų marketingo agentūros “Socialus marketingas” direktorius. Arijus 7 metus dirbo žiniasklaidoje, vėliau – vadovavo kelių įmonių marketingo skyriams.

Indrė Putrimaitė – prie Lietuvos Google komandos Dubline prisijungė prieš 1.5 metų ir per šį laiką konsultavo virš 2000 skirtingo pobūdžio verslų dėl skaitmeninės strategijos klausimų.

juosta

Visi pranešėjai ir temos

1. INDRĖ PUTRIMAITĖ – „Google galimybės ir naujienos e-komercijai“
2. MINDAUGAS BALČIŪNAS – „Kainų karas – maržos žudikas“
3. AURELIJA ŽEVŽIKOVAITĖ – „Intymipagunda.lt lojalumo sistema: kaip šypsenas versti skaičiais“
4. RYTIS LAURINAVIČIUS – „Paliktų krepšelių magija“
5. VYTAUTAS PALOVIS – „On-line/off-line kainodaros strategijos (tyrimas)“
6. MILDA MITKUTĖ – „Vinted: Lietuvoje gimusio el. verslo tarptautinė sėkmė“
7. TADAS ČETKAUSKAS – „Pardavėjo galia ir prievarta el. komercijoje“
8. ŠARŪNAS CHOMENTAUSKAS – „Dinaminė kainodara
9. RASA URBONAITĖ – „SEO 2015 – kas naujo?“
10. ROMAS JUŠKEVIČIUS – „Ką reikia žinoti apie Big Data Lietuvoje“
11. PIJUS MAKAREVIČIUS – „El. parduotuvės plėtra Europoje – Baldai1.lt istorija“
12. ARIJUS ŽAKAS – „Ko trūksta, kad komunikacija Facebook‘e būtų sėkminga?“
13. JUSTINAS MURAUSKAS – „Mokėjimo sprendimai e-komercijai“
14. VYTAUTAS KARALEVIČIUS – „Bitcoin nauda el.prekybai“
15. DOVYDAS BRAUKYLA – „Aktyvūs pardavimai el. komercijoje“
16. SIMAS ŠARMAVIČIUS – „Plėtra į užsienio rinkas
17. JEAN – CLAUDE SONET – „Logistic solutions: ship global, deliver local“(en)
18. ELVINAS KARALIS – „Kas lemia sėkmingą el. komercijos projekto įvedimą į rinką?“
19. EIMANTAS SABALIAUSKAS – „Retargetingo strategijos“
20. AUDRIUS LUČIŪNAS – „Pinigus uždirbančios el. komercijos platformos pasirinkimas“
21. VITALIJUS DUBIETIS – „Steigiame el. parduotuvę. Nuo ko pradėti?“
22. AURIMAS VAINAUSKAS – „Svarbiausi elementai Tavo sėkmingam startui (e)komercijoje“
23. G. SAKALAUSKAITĖ – RADIONOVIENĖ – „Atsiskaitymai kortele internetu – naujos galimybės el. parduotuvėms“

juosta

Atsiliepimai

“Puikus renginys, kuriame galima išgirsti ir sužinoti apie el. rinkos profesionalų patirtį.”

“Ieškantiems žinių apie e-komerciją bei prekybą. Gaila, kad nebuvau praeitais metais.”

“Proga sužinoti kaip neatsilikti nuo pasaulio, kaip toliau eiti į priekį, kaip klientam pateikti platesnį spektrą.”

“Geras įspūdis, koncentruota tema apie e-komerciją ir rinkodarą.”