E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija (59 Eur)


Kasmetinė konferencija apie elektroninę komerciją, kiekvienais metais pritraukianti vis daugiau dalyvių. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

O dabar šią konferenciją galite pamatyti internetu ir tik pas mus!

E-komercija'16

E-komercija'16

Išbandykite nemokamai!

Vis dar abejojate ar Jums šios žinios bus vertingos? Kviečiame pamatyti vieną seminarą visiškai nemokamai. Jums tereikia registruotis ir mes Jums atsiųsime vieno seminaro peržiūrą NEMOKAMAI. Seminaro tema parinkta atsitiktinai, todėl galite gauti bet kurį seminarą.

*Jeigu negavote el. laiško, patikrinkite SPAM. Galbūt Jūsų seminaras iškeliavo ten.

 

E-komercija'16

E-komercija'16

1. VYTAUTAS VOROBJOVAS – Elektroninės komercijos eksporto tendencijos Lietuvoje
2. MAX RIIS CHRISTENSEN – Pelningas augimas užsienio šalyse (I dalis)
3. DONATAS GUDELIS – Pelningas augimas užsienio šalyse (II dalis)
4. KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje
5. TOMAS BARANAUSKAS – Logistika eksporto rinkose
6. MATISS ANSVIESULIS – Entreprenerystė, verslo plėtra ir žengimas į užsienio rinkas
7. ANA GOLOBEVA – 3 šviežios idėjos el. verslui, kaip panaudoti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis
8. DISKUSIJA: Elektroninės komercijos platformų kova dėl klientų
9. AISTĖ KESMINAITĖ – JANKAUSKIENĖ – El. prekybos vystymas Etsy platformoje
10. VYTAUTAS RUSAKEVIČIUS – Kompetencijų perkėlimas į E – erdvę!

E-komercija'16

1. RYTIS MEŠKAUSKAS- Mobili rinkodara
2. AIDIS DALIKAS – Facebook pažengusiems – kaip draugauti su pirkėjais?
3. RYTIS LAURINAVIČIUS – El.pašto rinkodara: žvilgsnis į save iš šalies
4. ROKAS GOLCAS – Pardavimų priskyrimo kanalams modelio parinkimas
5. TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais
6. TOMAS VARNAS – Efektyviausias pardavimų kanalas e-komercijoje – SEO 2016
7. DANIEL RICHTER – SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation) I dalis
8. SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation) II dalis
9. AURIMAS PAULIUS GIRČYS – Google AdWords naujienos

 

VISI PRANEŠĖJAI IR DETALI PROGRAMA
E-komercija'16

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

16 val.
KainaSEMINARO
KAINA

59 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

6 MĖNESIUS

mygtukas 2