Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?


Kovo 14 d. praūžusioje el. komercijos konferencijoje vieną aukščiausių publikos įvertinimų gavo Martyno Gedmino pranešimas “Melas, didelis melas ir Google Analytics”. Jame Martynas atskleidė, kokiais Google Analytics duomenimis mažiausiai galime pasitikėti bei kaip su tuo gyventi.

Šiame webinare pažvelgsime giliau ir padiskutuosime apie Martyno apnuogintus Google Analytics trūkumus.

Jei Google Analytics naršote kiekvieną savaitę, tai šis webinaras kaip tik jums!

 

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

Seminaro svečias:


MARTYNAS GEDMINASMARTYNAS GEDMINAS
 – turi ilgametės patirties dirbant su didžiaisiais prekių ženklais ir tiriant vartotojų elgseną elektroniniuose kanaluose. Martynas gali padėti mažinti rinkodaros išlaidas didinant pardavimus ir grąžą. Sužinoti, kurie esami pirkėjai ką pirks ateityje ir kokiomis priemonėmis galite juos pastūmėti link įsigyjimo.
Vartotojų elgesnos elektroniniuose kanaluose specialistas gali padėti sustiprinti lojalumo programas arba padidinti pardavimus remiantis klientų elgsena.
Martynas taip pat konsultuoja, kaip surinkti sprendimams tinkamą informaciją Google Analytics bazėje. Taip pat atlieka duomenų naudojimo efektyvumo ir rinkodaros duomenų komercinio saugumo auditus.
“Atėjo laikas su verslu pasidalinti analitine ir eksperimentine praktika, sukaupta per penkiolika metų dirbant su didžiausiais prekių ženklais” – sako Martynas.