Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Login konferencijoje Aurimas Paulius Girčys metė pirštinę pats sau – pasiryžo įrodyti, kad galima paprastai paaiškinti kaip išlukštenti naudos grūdą iš didžiųjų duomenų (BigData) arba susikonstruoti besimokančią mašiną. Didžiulė auditorija, kupina lūkesčių, susirinko perprasti neperprantamą ir nuversti kalnus, ar pradžiai – bent jau vieną iš jų. Verslininkai, vadovai ir rinkodarininkai klausėsi ausis ištempę, bet panašu, kad moters raudona suknele tarp vienetukų ir nuliukų neįžvelgė. Nieko nuostabaus – pranešimas buvo daugiau orientuotas į analitikus, kuriems nesvetimi duomenys bei analizės įrankiai.

Žodžiu, pamoka išmokta ir dabar perkvalifikuojam iššūkį – šios laidos metu sieksim žmonių kalba paaiškinti galimybes ir principus tiems, kam labiausiai rūpi: vadovams, rinkodarininkams, verslininkams. Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius kartu su svečiu Aurimu Pauliumi Girčiu aptars, kokius tikslus reikėtų kelti, kokius resursus pasitelkti, kokiais principais vadovautis ir kokius žingsnius atlikti.

Visus seminarus, kuriuos veda Vladas Sapranavičius galite pamatysi ČIA.

posteris rinkodaros receptai BANERIUKAS

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

gricysAURIMAS PAULIUS GIRČYS – sertifikuotas „Google“ lektorius, nuo 2010 m. dirbantis kuriant įmonių komunikacijos internete strategiją, integruotas reklamos kampanijas, socialinės medijos reklamas bei reklamą „Google AdWords“. Aurimo asmeninė aistra yra konversijų optimizavimas ir svetainių eksperimentai.