Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: pulti ar bėgti?


Komandos formavimo renginiai neduoda norimo rezultato?

„Gerus atlyginimus darbuotojams mokame ir mokymus perkame, investuojame į komandos formavimo renginius, dalyvaujame laisvalaikio, kultūrinėse veiklose. Ką dar padaryti, kad jie būtų labiau motyvuoti?“ Apie tai – šiuose mokymuose. Įžvalgos, sukauptos diegiant įmonėse FITIN specialistų sukurtą motyvacinių veiksnių stiprinimo sistemą. Naujausi neuromokslo atradimai, kas iš tiesų motyvuoja ir kodėl komandos formavimo renginiai ne visuomet veiksmingi.

Pristatysime 5 esminius socialinius veiksnius, į kuriuos (ne)sąmoningai reaguodami darbuotojai dirba su „ugnele“ ir užsidegimu arba priešingai – būna apatiški ir abejingi, kaip atpažinti šių veiksnių poveikį ir kokie yra paprasti (bet veiksmingi) būdai darbuotojų motyvacijai ir įsitraukimui sustiprinti. Vadovai, suvokę, kaip veikia šie procesai, galės ženkliai sustiprinti savo darbuotojų vidinę motyvaciją ir įsitraukimą, o, kaip žinia, įsitraukę darbuotojai dirba kur kas efektyviau.

Šie mokymai yra pirmoji ciklo „Šiuolaikiniai darbuotojų motyvavimo instrumentai“ dalis. Antroje šio ciklo mokymų dalyje – patirtis apie skirtingų kartų vertybes, požiūrius ir veiksmingas motyvacines priemones. Trečioji šio ciklo mokymų dalis yra apie organizacijos aplinką ir kultūros elementus – kaip sukurti organizacijos kultūrą, kurioje visi darbuotojai jaustųsi motyvuoti ir entuziastingi.

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

44 min.
KainaSEMINARO
KAINA

9,99 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

7 DIENAS

mygtukas 2

fitin_logotipas_lt-1

Seminarą veda:
klimasauskiene

Rūta Klimašauskienė – personalo valdymo konsultantė, koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota kūrybingumo ugdymo konsultantė, socialinių mokslų daktarė. FITIN mokymų grupės vadovė. Gilinasi ir nuolat domisi psichologijos, neuromokslo, kūrybingumo skatinimo naujovėmis. Šiuo metu podiplominėse studijose mokosi psichodinaminės organizacinės ir gupių terapijos.

Konsultuoja įmones darbuotojų motyvavimo klausimais, padeda rasti atsakymus, kodėl neveikia komandos formavimo renginiai ir kitos dažnai taikomos motyvacinės priemonės. Atlieka mikroklimato, darbuotojų motyvacijos ir įsitraukimo tyrimus. Padeda komandoms darniai dirbti siekiant bendro tikslo ir efektyviai išnaudoti kiekvieno komandos nario geriausias savybes. Daugiau, nei 10 metų praktinius, patirtinius mokymus darbuotojų motyvavimo, vadovavimo, emocinio intelekto lavinimo, darnaus komandos darbo, darbuotojų ugdymo, komunikavimo, efektyvaus tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo, savęs pažinimo, organizacinio kūrybingumo temomis.