Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Viena jautriausių elektroninės parduotuvės vietų – užsakymo užbaigimo įforminimo procesas arba checkout’as. Jame el. parduotuvės lankytojas atsiduria tada, kuomet jau išsirenka norimas prekes ir yra pasiryžęs užbaigti pirkimo procesą. Šiai vietai el. parduotuvių rinkodarininkai skiria ypatingą dėmesį, o mes skiriame atskirą webseminarą su interneto rinkodaros ekspertu Vladu Sapranavičiumi.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.