Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Jaučiate, jog norisi kažko daugiau nei Google Analytics įžvalgos? Svajojate apie Big Data magiją? Tada penktoji Webakademijos ir Webseminarų laida kaip tik Jums!
Joje Vladas Sapranavičius kalbins studijos viešnią, „Data Magic“ steigėją ir vadovę Ieva Ruškytę – Jasinskienę. Pokalbio metu aptarsime įvairius įrankius, kuriais galima analizuoti ne tik tinklapio lankomumą, bet ir įvairius kitus verslui svarbius rodiklius bei parametrus. Padiskutuosime apie segmentavimą bei duomenų išgavimą (data mining).

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

 

jasinskiene

Ieva Ruškytė-Jasinskienė. Keletas žodžių apie lektorę: karjerą pradėjo „DNB banke” (tuo metu „NORD/LB”), kur ėjo kreditų analitikės ir projektų vadovės pareigas. Darbo banke metu sukūrė Kredito rizikos valdymo sistemą, kuri sujungė visus banke naudojamus juridinių asmenų reitingavimo algoritmus ir paruošė banką „Basel II” atitikčiai. Vėliau, jau dirbadama „AL Holdingas” ir „Čili” grupėje susidomėjo web analitika ir lojalumo valdymu, tuo užsiima dabar savarankiškai.