Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai


Komunikacija – kasdieninis, nuolatos vykstantis procesas, tačiau dažnas atsiduria tokioje situacijoje, kuomet gebėjimai bendrauti reikalauja tobulinimo. Šis seminaras skirtas žmonėms, norintiems pagerinti bendravimo kokybę, tampant tokiais pokalbio partneriais, su kuriais kiti nori bendrauti.

Seminaro turinys

  • bendravimo kultūra;
  • bendravimo dėsniai, užtikrinantys malonų ir produktyvų nekonfliktinį bendravimą;
  • psichologiškai subrendusio žmogaus elgsenos modelis;
  • psichologinė klausa;
  • kodėl nesąmoningai išprovokuojame konfliktus?

Seminarą veda:


belteJURIS BELTE 

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada“);
  • lektorius yra įgijęs Verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimą, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas;
  • 12-os metų vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose;
  • „Stanley slenkančios sistemos“ – atstovybės vadovas;
  • „Stora Enso Packaging“ – marketingo vadovas.;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas;
  • šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel“, „ Finasta“, „ Nabukas“, „Abbott“, „NaturProdukt Vilnius“, „Nycomed“, „Ipsen“, „Sandoz“, „Corpus Medic“, „Walmark“ ir kt.
  • nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.