AUKOK.LT KONFERENCIJA 2013 – „Ar geram darbui reikia reklamos?“

start.

Idėja

Dauguma pritartų, kad būti geram pinigų nereikia. O skelbti, kad planuojame daryti gerą darbą? Jeigu taip, tai kokiais kanalais ir kokią žinutę siųsti? Kokią numatyti strategiją, kad tikrai išsiskirtume iš kitų? Į šiuos ir kitus klausimus jau šį ketvirtadienį atsakymų ieškos antrąjį kartą organizuojama konferencija „Ar geram darbui reikia reklamos?“. Ji subūrė šimtus nevyriausybinio sektoriaus atstovų, norinčių pagerinti savo rinkodaros ir vadybos įgūdžius.

Pagrindinis konferencijos tikslas – nevyriausybinių organizacijų atstovams pabrėžti tinkamo viešinimo ir komunikacijos svarbą. Tai palengvintų tiek pačių organizacijų darbą, tiek verslo sektoriaus potencialių socialinių partnerių paieškas.

Pranešimai: