Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Verslams vis aktyviau keliantis į internetą, svetainių matavimas tapo savaime suprantamu dalyku. Vis dėlto, to paties negalima pasakyti apie atsakymą į tai, kiek ir kokių lankytojų turi svetainė? 2015 m. Lietuvos portaluose apsilankė 91,5 milijono slapukų su lietuviškais IP, tačiau už jų slypi tik 1,8 milijono žmonių – realių prekių ir paslaugų vartotojų.
Dėl šios priežasties Lietuvoje pereita prie „BrowserID“ technologija paremtų matavimų, kurie tiksliau atspindi lankytojų skaičių. Vis dėlto, žmonės yra svarbiau nei technologijos, todėl daugiausiai dėmesio bus skiriama lankytojams: kokia yra įvairiais įrenginiais naršanti auditorija, ir kas patraukia jos dėmesį internete?

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.


goberisPOVILAS GOBERIS.
Gemius klientų aptarnavimo vadovas. Daugiau kaip penkerius metus Povilas konsultuoja ir edukuoja Lietuvos interneto rinkos dalyvius internetinės reklamos ir komunikacijos, kampanijų optimizavimo, tyrimų bei interneto svetainių auditorijos elgsenos analizės klausimais. Pagrindinės interesų sritys: inovatyvių digital sprendimų paieška, kūrimas ir diegimas tokiems klientams kaip Delfi, 15min.lt, Omnitel, Vizeum, OMG ir kt. Taip pat veda mokymus apie reklamos planavimą Digital Academy.