TAVO VARDAS – vertingas prekės ženklas


Seminaro rengėjai:

TMS450x250

Mūsų visų vardai jau dabar turi vertę, ir ji apibūdinama mūsų patirtimi, profesionalumu, bet dažniausiai – kaip mūsų gebėjimus SUVOKIA kiti – klientai, darbdaviai, partneriai bei konkurentai. Ne veltui turime posakį „moku už vardą“ – tai emocinis profesionalumo įvertinimas. Geri specialistai ar vadovai kainuoja nemažai, tačiau daug kainuoja tik žinomi geri specialistai ar vadovai.

Mokėjimas tikslingai formuoti savo vardą suteikia aiškias galimybes formuoti tai, kaip kiti tave suvokia ir priima – ar tau svarbūs žmonės supranta, kokie tikrieji Tavo gebėjimai? Kaip jie tai sužino?

Seminaro metu bus nagrinėjamos šios temos:

1. Kodėl reikia rūpintis savo vardo verte?

2. Kokia nauda ir kokia stiprių prekės ženklų įtaka;

3. Asmeninis prisistatymas:

  • Išvaizda ir jūsų kompetencija – koks ryšys tarp jų?;
  • Jūsų veiklą charakterizuojantys atributai – kas lieka kai jūs išeinate;
  • Jūsų asmeninis facebook profilis. Kam jis reikalingas – pramogoms, ar įvaizdžiui;
  • Jūs įmonės komunikacijoje. Kaip darbuotojas, kaip vadovas arba kaip savininkas;
  • Jūsų bendravimas gyvai. Susitikimai ir pristatymai;
  • Jūsų bendravimas raštu;

4. Išorinės komunikacijos mitai:

  • Pradėsiu save viešinti – prarasiu asmeninį gyvenimą?
  • Žurnalistai viską iškraipo, todėl nenoriu su jais turėti reikalų.
  • Tai brangu, sudėtinga ir ne man?

5. Ar turiu mokėti apsiginti? Reputacijos krizių grėsmės ir kaip su jomis susitvarkyti.

Seminarą veda:

armalisARŪNAS ARMALIS
 – tęstinių mokymų centro mokymų treneris ir viešųjų ryšių ekspertas. Jau penkerius metus vadovauja ryšių su visuomene agentūrai „Opinio“. Turi verslo ir viešojo sektoriaus komunikacijos, darbo žiniasklaidoje ir komunikacijos mokymų 16 metų darbo patirtį.

Mokymų temos: efektyvi korporatyvinė komunikacija, vadovų komunikacija, žinomumo didinimas, reputacijos valdymas, krizių komunikacija, bendravimas su žiniasklaida, komunikacija socialiniuose tinkluose.