7 Gero aptarnavimo taisyklės (84 Eur)


7 seminarų ciklas – visiems, kurie siekia tapti klientų aptarnavimo ekspertais.

Seminarai susideda iš 7 temų, kurios yra kertinės klientų aptarnavime. Visų pirma aptariama ir išaiškinama klientų aptarnavimo samprata, nupiešiamas teisingai aptarnaujančio darbuotojo modelis ir išdėstomi aptarnavimo ciklai, kurie yra būtini dirbant su klientais. Toliau vystomos kitos labai svarbios temos – komunikavimas, įtaka, sudėtingos situacijos darbe su klientais, manipuliacijos. Nei viena iš jų nėra išvengiama darbe su klientais. Visi 7 seminarai suteiks suvokimą apie teisingą aptarnavimą ir leis pasiekti efektyvių rezultatų aptarnaujančiame darbe su klientais.

Seminarai:

Užsisakyk 7 seminarų ciklą ir sutaupyk!

7 seminarų ciklas suteikia daug žinių ir išsamų supratimą, kad klientų aptarnavimas būtų lengvai valdomas. Galima įsigyti visus seminarus atskiromis dalimis ir nagrinėti temas pavieniui, tačiau jei įsigysite visą paketą tai ne tik nuosekliai klausysite kursą bet ir sutaupysite net 14 Eur. Tikrai dėmesio vertas pasiūlymas, kurio nevalia praleisti.

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

6 val.
KainaSEMINARO
KAINA

84 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

21 DIENA

mygtukas 2

Seminarą veda:

belteJURIS BELTE

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”);
  • verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.
  • Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.