Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Dažna didesnė įmonė savo Google Adwords paskyros valdymą perduoda kokiai nors agentūrai ar laisvadarbiui. Deja, neretai tenka pastebėti, kad partneriai nebūna iki galo sąžiningi ir klientas lieka ne iki galo patenkintas jų paslaugomis. Kodėl taip nutinka? Ar tai tik partnerio kaltė? Patirtis rodo, kad neretai patys užsakovai nežino, kokie yra jų tikslai Google Adwords srityje, nenutuokia, kokius tikslus kelti partneriui, prižiūrinčiam Google Adwords paskyrą, nežino, kaip kontroliuoti partnerio darbą. Interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius webseminare su studijos svečiu Dariumi Pralgausku aptars šiuos svarbius daugumai verslų klausimus. Webinaro dalyviai irgi galės užduoti jiems rūpimus klausimus.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminaro svečias:

pralgauskas

DARIUS PRALGAUSKAS – sertifikuotas Google produktų specialistas, pastaruosius penkerius metus dirbantis interneto rinkodaros srityje. Patirtį sukaupė dirbdamas su įvairiais Lietuvos ir užsienio projektais į rezultatus orientuotoje skaitmeninės rinkodaros agentūroje sem.lt.

Šiuo metu Darius dirba su strateginiais klientais: planuoja ir įgyvendina mokamų reklamos platformų strategijas internete, padeda išsikelti verslo ir reklamos kampanijų tikslus, juos kritiškai įvertinti, priimti statistiškai pagrįstus sprendimus. Be viso to, Darius nešykštus – patirtimi dalinasi konsultuodamas ir vesdamas mokymus klientams, kurie padeda suprasti vartotojų elgseną internete ir atrasti “win win” momentus.

Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.